دستگاه احتراق (فلر)

دستگاه احتراقی است که از این تجهیز برای سوختن و سوزاندن مازاد مایعات و گازهای قابل اشتعال و سمی استفاده می شود که فرایند احتراق،‌ به تولید گاز کربن دی‌اکسید و آزاد شدن آن در اتمسفر می‌انجامد.

فلر

دستگاه احتراق اجرا شده

دستگاه احتراق اجرا شده

فلر ها با توجه به اینکه گاز های طبیعی حاصل از تشکیل نفت در زیر زمین را به صورت کنترل شده‌ای به هنگام استخراج نفت می‌سوزانند و خطر آتش گرفتن کنترل نشده گاز ها را از بین می برد در پالایشگاه ها و تاسیسات صنعتی کاربرد دارند.

دستگاه احتراق اجرا شده

با توجه به اینکه فلرینگ گاز طبیعی باعث تولید دی اکسید کربن می شود، منجر به تغییرات آب و هوایی شده و بسته به خلوص این گازها، گاز های دیگری همچون گوگرد و نیتروژن در جو منتشر می کند که در اثر ترکیب با رطوبت هوا، باران اسیدی ایجاد می کند. علاوه بر خطرات زیست محیطی، باعث بروز بیماری هایی مانند سرطان، تخریب ریه و مشکلات پوستی در افرادی می گردد که در معرض این گازها قرار دارند.

نصب دستگاه احتراق

شرکت پتروسازه بین الملل آرام مجری انواع تجهیزات نیروگاهی، پلایشگاهی و صنعتی چون برج مخزن کروی، مخزن استوانه، برج تقطیر، برج کروی تحت فشار می باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروی متخصص و مجرب و دانش روز دنیا بهترین تجهیزات صنعتی را در منطقه اجرا می کند. برای مشاوره تخصصی جهت اجرا تماس بگیرید